Plötsligt påminner allt om dig.

Idag ska jag bara vara med Catrin och mysa med lite vin och skvaller, ska bli sjukt braa! Behöver det efter allt som har hänt. Tänker inte dra upp det i bloggen så vad har jag gjort i helgen?
I fredgas så var jag,amalia,mickis och många till på Soft kök&bar som är grymt tycker jag för på natten så blir den som en liten nattklubb. Linnea och dom andra drog hem tidigt så jag och amalia stanna, träffade massor av folk och det var kul.
Igår (lördags) så var jag i stan och åt med familjen och skulle ha varit med Stefan men allt sket sig och min kväll blev sämst för det var första gången jag kommit hem 10 på en lördag. Men mysigt med mamma på Sky baren på hotellet Radisson! LOVE.
I love you, Catrin Lundberg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0