Dagens.

nej nu har det varit ett tag sen jag skrev blogg så tänkte ta tag i det nu, lixom ta tag i livet också!
Idga har jag vaknat hos Stefan sen åkte jag till skolan tyvärr inte i Cattans bil men det är lungt, hahaha får inte bli för bekväm heller!
Sen hade vi Frisör och gjorde håruppsättning och det gick sjukt bra för lärarna gillade den strak. Förstår bara inte vad skolan tänker med när dom ger oss soppa till lunch? Vem fan blir mätt på det nej det var inte kul eller gott, så åt äppelpaj som man fick, sen skulle vi ha pass i Livskunskap med några som kom till skolan (?) det var sjukt tråkigt så jag somna nästan, hade huvudvärk också så drog hem tidigare för det behövdes.
Så nu hemma har jag pluggat, skriver blogg nu sen ska jag till brors kompis kusin för Bror ska Tatuera sig, tror jag ska fixa tid till mig med samtidigt!
Det är min dag, hoppas ni har haft det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0