Now I am walking on a lonely road again.

Känns som om alla ska flytta ifårn mig och lämna mig här ensam, Jag vill inte. Nu stack du till gbg.. visst vi har haft up&downs sista tiden men vafan jag saknar dig, betett mig som en skit och du med faktist men ja jag saknar dig det är sanningen. Jag orkar inte, snart flyttar min bästa vän till Gävele, ännu värre. Jag tar och flyttar så långt bort som möjligt snart för att inte känna så här. Det är as jobbigt. Jag stannar här i stockholm och är helt ensam känns det som. Fyfan, känns overkligt. Någon som har varit utanför ens dörr som man kan gå till på 2 minuter ska flytta 3(?) timmar ifrån en. Jag rivs isär.

Var bara tvungen att få ut det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0