Mycket mycket att göra !

Snart är det lov och jag bara längtar, det är bara en dag kvar!
Snacka om att det är skönt och lovet varar i en vecka & två dagar eftersom det börjar på torsdag för mig.
Vad händer på lovet?

Jo, Jennifer från Halmstad ska komma på torsdag och stanna i några dagar !
Det ska bli sjukt kul tycker jag. Och imorgon ska jag träffa Sara Johansson från Skåne, jag hinner med mycket!
Jag ska väl också träffa Mickis, Emmy och många många fler och göra roliga saker.
Linnea åker iväg på tränings läger i Spanien så kommer att sakna henne och Mickis åker till sin farmor i början av lovet så kommer att sakna henne med!
Vad ska ni göra på lovet?


Här har ni Yellowcard med Only One, lyssna och njut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0