Hips don't lie

Det här är den segaste söndagen på länge, helt sliten och jätte glad faktiskt!
Jag kan börja med att berätta att det är 2 månader idag med min sötaste älskling. :)
Igår var det stört kul på festen. Det var en stor lokal fest i Alvik och dom spelade Reggaeton och sålde dricka så det var kul.
Blev mycket dans och dricka, har ont i låren och jag tror Catrin har det med! hahaha .
Shit asså va vi dansa bäbis!
Det hära ska göras om med den gryma musiken!
Vad händer idag?

Idag ska jag bara vara med min fina Stefan och bara titta film.
Det är inte så roligt väder ute, snöar igen .. USCH!
Och ikväll så fastnar man vid tvn för det är Wipeout & Ballar av stål !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0