Stockholm vs. Alvik

Det är kaos ! Våran dator har gått sönder så jag sitter vid en seg bärbar fast det är tur att vi har den. Annars hade jag vilja dö, måste ha internet så man kan skriva blogg och så.

Vad har jag gjort idag?

Idag hade vi kurs i färg hos Schwartskop i Alvik och det var riktigt kul & intressant! Mycket man behövde kunna för att färga eftersom jag går frisör linjen.
Så den började vid 10 och slutade vid halv 12 bara för vårann ''lärare'' var tvugen att åka tillbaka till Skåne med buss för tågen inte går p.g.a vulkanen.
Catta, jag och emma fick skjus av toni till Alvis så skönt att åka bil.
Så efter kursen var jag bara i stan och shoppade med Catrin&Kim och fick jätte ont i rygg&mage. 
Jag handlade ;

En founndation (mousse) MAYBELLINE 119 :-
Läpp glans/läpp stift H&M 39.50 :-
Halsband Lindex 49.50 :-
Tunika GINATRICOT 149.50 :-
 Leggings GINATRICOT 150 :-
 Diadem H&M 10 :- ( Rea )
 Leggings H&M 100 :-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0